10 Mart 2013 Pazar

Hikaye Nasıl Başladı?



Evren bana son zamanlarımın en güzel oyununu oynadı ve türlü bahanelerle sürekli ertelenen heveslerimin zamanının geldiğini geçtiğimiz hafta pazar günü kanıtladı.

2013 yılı Eurasia Motosiklet, Bisiklet ve Aksesuarları Fuarı aslında bir anlamda hem motosiklete başlangıç hikayemin hızlanmasına, hem Yamaha Riding Academy'den kadınlara özel eğitim şansı yakalamama, hem de Gis Akademi ile tanışmama sebep oldu.

Fuarda kurmuş oldukları stantta tanıştım Gis Akademi ile. Zaten fazlasıyla ikna olmuş bir biçimde yaklaştığım stantlarında önce Faruk Bey'le Gis Akademi'nin ehliyet kursu üzerine görüştüm. Gis Akademi eğitmenlerinden Sedat Bey'i de yeterince sıkıştırdıktan sonra el sıkışıp stanttan ayrıldım.



Her şey benim tarafımdaydı. Nisan dönemi sınavına yetişecektim, kendi motosikletimi alıp, bu yazı onunla geçirebilecektim ve tüm bunların yanında Gis Akademi'yi tercih edersem temel sürüş eğitimimi KTM Duke 125 ya da 200 ile alacaktım.

Onlarca gelen alternatif önerileri de düşünüp, kalabalık bir beyin fırtınası yarattıktan sonra (yazar burada Ekşi Teker üyelerine göndermede bulunur.) en makul ve mantıklı kararın Gis Akademi'de A2 ehliyet için eğitime başlamak olduğuna karar verdim. 8 Mart 2013 günü de gidip, imzayı attım. Böylece motosiklet ile aramdaki bağı resmi makamlarca da tanınır kıldım. 



İşte bu serüvenin başlangıcı bu kadar. Eğitim çizelgesi geldiğinde ilk detayları da yazacağım. Şimdilik heves ve heyecanla ilk dersimin başlamasını bekliyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Hürriyet