3 Ağustos 2013 Cumartesi

EkşiTeker’imizin 2. Yaşını Gis Akademi’de Kutladık


Motosiklet serüvenimde özel olanlar arasında yerleri olan EkşiTeker’in ikinci yaş günü kutlamalarını 6 Temmuz 2013 günü Gis Akademi’de gerçekleştirdik. Bu 2 yıllık sürecin yaklaşık olarak son 1 yılına yakın bir zamanına denk gelmiş olmama rağmen tüm ekibin başından beri bir parçasıymışım gibi hissetmem bu ekip içinde yer alan müthiş insanlar sayesinde oldu. 





İş yerimde oldukça yoğun ve stresli geçen günlerde onlar sayesinde gülüp, onlar sayesinde motive oldum. Yağmur ve soğuğa aldırmadan ilk motosiklet eğitimimi onlarla (Sourladies) birlikte Yamaha Riding Academy’de aldım. Motorlarını kullandım, yolculuklarına artçı oldum.

Daha önce hiç görmediğim insanlarla oturup, saatlerce hiç sıkılmadan çay içebilmenin, motorları bırakıp Samatya Meydanı’nda rakının dibine vurmanın, Caddebostan’da çimlere uzanıp, sınırlardan arınmanın keyfini onlarla çıkardım. Gezi Parkı’mı onlarla birlikte savunup, yaşanılan olumsuz her şeye onlarla beraber, omuz omuza dayandım, direndim.

Tek tek isim saymak isterim ama öyle bitmeyecek çoğunluktaki bu insanlar listeyi uzun tutmaktan başka hal çaresi gelmiyor aklıma. Nasılsa okuduklarında her biri anlayacaktır kendilerinden bahsettiğimi.

Neyse efendim, 2. yaş günümüzü kutlamak için havanın müthiş olduğu bir cumartesi günü atladık beyaz atımıza (Yamaha MT 03) Gis Akademi’nin yolunu tuttuk. Yolda KTM Duke 200’lü grubumuzun efsane olmuş adamlarından birini yakaladık (her yerde görülmesiyle efsanelerimizden biridir) ve ekibin toplanmaya başladığı Gis Akademiye ulaştık.


Benim o güne dair söyleyeceğim şey çok aslında ama en önemlisi Vespa LX 15, Vespa LX 150, Vespa LX 150… Ferco Motor’un biz sürelim, bakalım, kullanalım diye gönderdiği 2 Vespa’dan birine gün başından, sonuna kadar ipotek koyduğum için öncelikle herkese bir özür borçluyum sanırım. Tabii bu imkanı sağlayan Ömer Hayta’ya da ne kadar teşekkür etsem az.

Ben Vespa’nın üzerinde gülümsemekten çene kaslarım ağrıyacak şekilde turlarıma devam ederken motorlarını teste açan arkadaşlar da birbirlerinin motorlarını deneme imkanı buldular. Kimin hangi motora yakıştığı konusunda yorum yapmak isterdim ama inanın ki görmedim. Vespa çok acaip, çok tatlı, çok keyifli… Hep ondan oldu.

Sevgili Altın Elbiseli Adam’ımız Barkın Bayoğlu da etkinliğimizi hazırlamış olduğu video ile arşivleştirdi. Bir kocaman teşekkür de kendisine.


Ve tabii elbette Gis Akademi’ye. Bize bu günü yaşayabilmemiz için mekanını açan, KTM Duke 200’lerini teste sunan bu müthiş akademiye de sonsuz minnettarlıkla teşekkür etmek gerekli.

0 yorum:

Yorum Gönder

Hürriyet